2 dagar ffs!

2 dagar kvar (med idag)! Torsdagen 28e, 08:00, nyckel hämtar tiden! Sen e det bara o börja flytta. Fan ta Telia om dem bögar ur sig nu, han jag beställde internet av sa att SENAST den 29e ska du ha internet. Bäst för dem.

Han går ut, öppnar dörren. Sätter sig tillrätta, stoppar in nyckeln i låset och vrider om. Hela garaget skakar av dånet, han ler.
Rullar sakta ut på vägen, nätt på gasen. Väl ute på "stora" vägen, gasen i botten. Varvmätaren sticker snabbt, snart 4000rpm, swissssh säger det, turbon kommer igång, motorn vrålar. Han försvinner som en blixt när 350hk+ sparkar han rätt i röven, dumpen pyser vid varje växling. Hastigheten bara ökar och ökar snart passerar nålen 250km/h, leendet blir bara bredare och bredare! Adrenalinet pumpar. ÄLG!!!!!!


Haha skämt åsido med älgen, men FFS vad jag är trött på att köra slöe passat! Fast ja jag kan ju tänka positivt, sparar massa bensin och försäkrings pengar :)

Idag och imorgon blir det packe dagar, måste montera ner hela rummet i lådor. Datorn åker ner sist iaf! Inga mer IKEA turer iaf, sista idag. Eller ja det lär väl bli sen när jag kommer underfund med vad jag glömt köpa, haha.





Kommentarer
Postat av: Sarah

Kiiiiseee! Jespor har blivit stor, han ska flytta hemifrån :-O

2008-08-26 @ 16:36:56
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0