.........

Söndagar är lika värdelösa även om man har semester tycker jag. Bara 1v kvar på semestern då, tiden går SJUKT fort. Och 3 hela dagar kvar tills jag ska flytta! Omg! Torsdag kl 0800 får jag nycklarna. Sen är det bara till att börja flytta så sakta. Känns skit ballt just nu iaf, undrar hur man känner sen, haha :)

Imorgon ska jag till tippen och kasta skit, börja packa ner grejor här hemma. Kolla över vad jag mer behöver och sånt skit. Nu e jag trött med, slöat för mycket idag. Ska nog sova om en stund för jag ska upp i "tid" imorgon var det tänkt. Lyckas alltid sova bort halva dagen nu på semestern, fast sen sitter man uppe halva natten så det jämnar ut sig tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötaste kise juu!



<3

2008-08-24 @ 23:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0