Första Dagen.

Då var den första riktigta semesterdagen avslutad. Och även 1 dag närmare flytten! Hehe!

Vad har jag då gjort idag? Sov till nästan kl 14:00, blev helt förvånad när ja såg klockan, trodde inte ja kunde sova sålänge. Men men behöver väl sova ut, eller nåt. Iallafall så vaknade jag och så käka jag frukost vid 3tiden, hehe. Blev bullar och kaffe. Sen efterdet så gick jag ut och började städa ur garaget, sorterade upp allt i högar som ska slängas etc. Så fick gjort lite idag iallafall. Imorgon bär det nog av till IKEA för att köpa lite sovrumsmöbler. Måste se till så jag har allt det viktiga.

Fortfarande inget nytt ang mina högtalare, får hoppas dem hör av sig imorgon då istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0