Fredag ffs!

Jadå! Idag dök min hemmabio upp, klockan 1030 så lämnade posten det här hemma hos mig. Som jag fruktade när det handlar om" lösa" högtalare och förstärkare är att man inte får kablar till. Så det var bara att smita iväg och handla lite kablar. Sen bestog väl hela eftermiddagen till att koppla in och ställa in allt. Håller på att spela in högtalarna just nu, så dem får väl stå igång dynget runt, hehe! Man får räkna mellan 100-300 timmars inspelningstid på golvhögtalare beroende på märke etc. Bob Marley strömmar ut just nu.

Imorgon ska jag hämta lite möbler IGEN. Fan har nog vart iväg varje dag denna veckan. Men nu e väl iaf det viktigaste klart. Så 2v relxa sen innan flytten.

Såg DOOMSDAY igår. HAHA FY FAN VILKEN B FILM! Det var den märkligaste blandningen jag någons sin sett.
Det var Mad Max möter Arn möter I Am Legend/ (eller valfri" virus gör människor till monster" film). Den hade jävlar i det allt! Men det var jävlar i det en snygg huvudrolls innehaverska (heter det så? :O ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0