[email protected]

Okej eftersom väldigt många använder sin blogg för att uttrycka sina åsikter och framförallt sina känslor om saker/personer. Jag skriver typ bara om vad jag gjort just den dagen, haha!

Bara för det ska jag göra ett helt unikt inlägg för min blogg!

Jespers åsikter om allt och lite till:

Inget. för jag bryr mig inte om ett skit! Haha! Skämt åsido, jag bryr mig inte om saker jag ändå inte kan göra nåt åt/förändra som tex världsfred, svälten i afrika etc etc. Jag har politska åsikter men dem vågar jag nog inte skriva ner här faktiskt, haha.

Jag hatar getingar, slöa bilar, folk som inte kan trafikreglerna, otrohet, folk som ljuger, folk som är tröga/dryga/störar sig, när telefonen ringer precis när man har somnat (DANNE DIN HUMLEPUNG!), sliskiga alkoholhaltiga drycker. Det får räcka just nu, haha!

Jag gillar, söta flickor, snabba bilar, rumpor, motorvägar, QP Cheese+ minimorötter och när Emelie står i kassan på McDonalds, vattenpipa med mintsmak, Mariestad Öl, svart jobb, roliga kattbilder. Fan jag kan fylla på hur mycket som helst här märker jag, detta får räcka.

Jespers KÄNSLOR:


Jag är stenhård. Hårdare än du tror. Haha! Skämt åsido IGEN! Just nu känner jag inte mycket, jag känner mig spänd inför flytten iofs. Annars rör väl känslor i 99% av fallen någon typ av kärlek. Men eftersom jag inte har någon "kärlek" just nu så har jag således inga känslor om det. Visst klart man känner sig ensam ibland och all detdära, men då lever jag mig bort i en annan värld, haha gissa den om ni kan :p  Nej seriöst nu igen, detta är djupt, känslor är starkt, känslor kan göra folk väldigt förrvirrade/glada/ledsna/rasande och ev. dumma i huvudet. Känslor kan DÖDA! Brrr....

Jag har känslor, det har jag fakitkst, även om man inte kan tro det för att jag alltid är så hård och ser oberörd ut. Nu kommer säkert nån reta mig för jag öppnar mitt hjärta på detta sätt! Men dem kan brinna i helvetet!


/ Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, vissa grejer kan ju inte nämnas här.

2008-08-15 @ 00:55:52
Postat av: Sbebbe.

"Jag har politska åsikter men dem vågar jag nog inte skriva ner här faktiskt, haha."



"även om man inte kan tro det för att jag alltid är så hård och ser oberörd ut."



DU ÄR SÅ JÄVLA HÅRD !!!!



HAHAHAHAHAHHA!!

2008-08-15 @ 15:49:19
URL: http://recognitionfades.blogg.se/
Postat av: Kevin

Du är jävligt hård ;)

2008-08-17 @ 08:48:43
URL: http://apathyisdeathwish.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hahaha, jisses Jesper ... Där svek du trenden, du öppnar upp dig.

Förklarar din hårdhet, aj aj aj inte bra.

Borde göra /WRIST nu EMOKID. Aja, Danne-QOUTE "Dem absolut hårdaste, är lättast att smälta" tänk på det asshat!

2008-08-28 @ 01:57:07
URL: http://mmmkay, "drunkenmonkey" ngt ngt.
Postat av: Emelie

Du har dock aldrig beställt några minimorötter av mig ;P

2008-09-01 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0