Lördag!!

Äntligen lördag gutt! Kräft party ikväll med massa öl! Kommer bli skoooj :)
Annars idag har jag jubbat lite mellan typ 9 och 12, putsade upp polarens Integra Type R, sjukt fin blev den! Går rusktigt bra den jävlen med. Blev jävligt sugen på en sådan sen, haha. Ligger runt 100k för en fin en. Sjukt sköna Recaro säten i den med.

Bara 1 jävla vecka kvar till den längsta semestern jag har haft i hela mitt liv :) Ska vara ledig i 3v! Förra sommaren var det 1v, förra sommaren igen så var jag inte ledig alls för då var det jobb hela sommaren efter studenten. "Sommar" loven som man hade på gymnansiet var också bara jobb, även alla andra lov med för den delen. Men det har iaf visat sig nu att allt mitt hårda slit har gett utdelning nu när man sålt bilen och kollar kontot (eftersom jag inte har nåt lån att betala av bilen med ). Niiiiccce :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0