LÖRDAGEN ÄR HÄR!

Lööördagen har rullat på så sakta. Vaknade vid typ 11 tiden. Så kom min kusin Alfons hit och lekte, han e så goo lilla Alfons :) Vid typ 1 tiden så körde vi iväg för att kolla på soffa till mig. Först på Hoffs i trelleborg sen Nilssons i Svedala. Hittade en sjukt fin soffa på Nilssons som jag köpte och ska hämta imorgon middag! En soffa rikare och 10 450:- fattigare, hehe.

Svart/Cortina färgad tyg soffa med sån "divan/schäslong" på. Sen var jag en sväng på ILVA och där hittade jag ett fint soffbord som jag gillade som fan! Kostade dock typ 2000kr, men men det var ju fint! Så nu är lite klart iaf. I veckan blir det till IKEA och handla säng och lite sovrumsmöbler iaf. Så är det viktigaste klart.

Har funderat och blir nog fan en ny stor TV också, men det tar jag efter jag flyttat. Nu händer det nog inte mycket mer ikväll iallafall, ska bara slöa och ta det lungt. Dricka lite kaffe snart med, hehe! Guttans! Min "hemmabio" ska komma nästa vecka också enligt Netonnet, så det får vi hoppas. Ser fram emot det! Så jag kan koppla in den bärbara till skiten och TVn ordentligt!

Måste bara säga att jag fet diggar mitt nya tangentborg, så jävla skönt att skriva på så det e löjligt! Snyggt som fan är det med!


Kommentarer
Postat av: fredrik

du har ju precis köpt din tv ju :D nästan precis

2008-08-10 @ 21:15:50
Postat av: Anonym

jävligt snygg tangentbord.. letar nytt med måste ha ljus i mitt så man ser när man sitter här på kvällen

2008-08-10 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0