Lörd+sönd!

Första gången jag inte hunnit skriva en blogg varje dag! Så får göra en dubbel nu, lördag och söndag. Inte för att den blir dubbelt sålång.

Lördagen så hämde jag min TV bänk och soffbord på ILVA, givetvis så fick inte allt plats första rundan i bilen så fick köra 2 gånger. Trodde det skulle gå men icke! Fick även vart och sett på RIX FM festival i malmö. Fy fan vad usla artister. Dock var E-type rolig att se för han showade mycket, hehe. Sen på kvällen så hände inte mycket förrän närmare midnatt då jag åkte in till emelie och träffade lite folk där för att senare gå ut på Horizont (Upp-en-bar, som det tydligen kallades). Stängde kl 03 och då åkte jag hem.

Idag söndag vaknade jag kl 1400 ca, haha. Och har inte gjort ett skit och ska inte göra ett skit heller. Imorgon ska jag till tandläkaren, orka. Får försöka och inte glömma det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0