Sluuuuut :S

Då har man spenderat en helg i lägenheten! Börjar vänja sig nu iaf, känns helt okej. Mycket att tänka på :p

Slut på semestern med, jobbet börjar imorgon. Men det är bara att börja räkna ner till nästa semester, är iofs lite jul ledighet senare i slutet på året, hehe! Men det ska ändå bli skönt att få nåt att göra, hade blitt lite drygt att bara sitte hemma i lägenheten hela dagarna.

Allt är nästan på plats nu, ska ha lite lampor och små grejor bara mer. Micro måste jag också köpa. Sen handla lite grejor att ha i kylen med, hehe. Just nu står där bara en massa öl och cider i kylen. Frysen är helt jävla tom. Har en kaffekokare och kaffe iaf, det är det viktiga!

Ska försöka ta foto på lägenheten nu o lägga upp, svårt att ta foto bara som får med allt :O Annars är det bara att komma förbi om ni är nyfikna på hur det ser ut :p Min dörr är alltid öppen! (skämt åsido, den är alltid låst, så knacka!)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kevin vann monopol ;P hemskt var det, haha! men jag kom inte sist iallafall.

2008-08-31 @ 22:57:28
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Kevin

Jag kommer förbi när du minst anar det ;D

2008-09-01 @ 08:36:57
URL: http://apathyisdeathwish.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är alltid öppen för mig hoppas jag ;P

2008-09-01 @ 10:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0