imorgon!

Då var allt packat och klart, rummet tömt etc etc. Faaan jag är nervös, haha. Men det ska bli så jävla kul. Hoppas jag...

Idag har jag varit på ikea och köpt en hylla och nåt annat som jag inte vet vad det heter. Men man har sina kläder i den, nej det är ingen garderob jag menar. Käkade på burger king i malmö, sen ikväll blev det pizza, nyttigt värre idag.

Hyresvärden ringde även idag och sa att vi skulle mötas kl 9:00 istället, lite sovmorgon då! Så hela dagen imorgon går åt till att flytta möbler från A till B. Har inte sååå mycket att flytta egentligen. Kommer va mer jobb att skruva ihop alla möblerna sen eftersom allt är från IKEA nästan och ouppackat. Men hör och häpna, jag måste till ikea mer, haha.

Nu är semestern även snart slut. Vad har jesper då gjort på sin semester? Inte mycket.... Handlat en JÄVLA massa till lägenheten, sovit bort halva dagen. Suttit uppe hela natten, typ. Jesper har även funderat mycket på framtiden nu när han har haft lite att göra och bestämt sig för att söka till högskola till våren. Har hitta 2-3st intressanta KY utbildningar ala 2år. KY är nog mer för mig då det inte är så långa utbildningar och det är mycket praktik. Säkerhetssamordnare och Informationskoordination eventuellt Nätverks och Kommunikationsarkitekt. Nån av dem 3 måste jag komma in på hoppas jag. Kan för fan inte jobba kvar på bilvården hela livet! Måste göra nåt vettigt, gick ju trots allt 3 år på Teknikprogrammet, just nu är det 3 bortkastade år. Inte bra.

Kommer ha internet redan imorgon igen verkar det som, ringde Telia idag. Vet aldrig dock.


Kommentarer
Postat av: Dj D

HAHAHA, JISSES.

NO MORE FREE FOOD

NO MORE FREE EL

NO MORE FREE INTERNET

NO MORE FREE COCA

NO MORE TATTA PAPPAS BENSIN KORT

NO MORE OF GOOD LIFE, HELL AWAITS!

2008-08-28 @ 01:44:05
URL: http://l0lareN
Postat av: Anonym

Det gick ju alldeles utmärkt och flytta och få allt på rätt plats, kommer och tittar när.. Ja, du vet.

2008-08-29 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0