2 DAGAR!

Fy satan så sleten jag är idag, känns det som. Har slitit som ett djur idag på jobbet, kommer nog bli mycket att göra imorgon och på fredag. Men ja sen är det semester så det gör inget :) Ska åka o beställa soffa och lite andra grejor i helgen iallafall. Annars händer nog inget speciellt i helgen iaf. Vet inte riktigt vad jag ska göra på min semester nu mer :S Får försöka hitta på nåt iaf, hehe.

Nu ska jag köra o hämta kina mat iaf, ska bli gott! Ska nog se film ikväll, måste fan se den där Kung Fu Panda nångång, slutar väl med att ja ser den på semesterna kanske, hehe! Vart inne o kollade på TV innan idag, fan det är dyrt med en ny LCD tv. Speciellt när jag vill ha en 46', men sen då kanske man likagärna kan köpa en 42', 4' mer eller mindre kanske kvittar egentlingen. Får fundera lite, hehe! Stog och kollade på en Full-HD samt Blue-ray, FY FAN VILKEN BILD! Blev helt frälst, det är så sjuuuuuuuuuukt mycket snyggare än en sketen DVD.

Kan fan likagärna köpa en PS3a ist för bara en Blue-ray spelare, kostar nästan likamycket :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du använder samma ord typ tusen ggr :O aldrig funderat på att förnya ordförrådet? :O :P

2008-08-06 @ 19:30:43
Postat av: Sarah

Jag har också ätit kines mat :-O

2008-08-06 @ 19:56:59
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Kevin

42 Full-HD har jag så det funkar jättebra ;)

2008-08-06 @ 20:18:49
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0