Julblogg....

Jahapp då var Julen över för detta året typ, det går inte lite fort va...

Firade jul hemma hos farfar med diverse släktingar. Lång dag, MASSOR med mat och julklappar sen på kvällen, blev nog inte utdelning förrän vid halv 9 tror jag, hehe. Fick en hel hög med "bra att ha" grejor till lägenheten, diverse kläder och små prylar. En skit fet Coca Cola tavla med!

Hela julen består i princip av att bara träffa alla släktingar flera dagar i rad tycker jag. Har varit borta 2 dagar nu, ska bort ikväll igen och på fredag.. Inte julmat dock alla gånger vilket är bra.

Installerade om datorn här hemma med Vista Ultimate, den behövde rensas up för den var sjukt jävla seg på det mesta. Sparade allt jag behövde, men glömde givetvis att spara all min Musik så den gick upp i rök. Håller på och installerar lite spel och skit ju nu, tar en jäääävla tid.

Idag har ja inte gjort nånting alls typ, kollat på en film och käkar på mcdonalds är väl allt, haha. Ska snart iväg igen. Imorgon börjar mellandags rean överallt och ingenstans, så ska en sväng till malmö med fidde och co och checka lääääget.

Skönt med lite lediga dagar nu iallafall, jobb på måndag och tisdag och sen ytterligare mer ledigt, naaajs. Snart e det fantamej dags för ÅRE också! Ju mer ja tänker på det desto mer längtar jag efter det, fan vad kul det ska bli att få åka lite bräda igen, fifan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0