,,|,, o.O ,,|,,

Vafan!!!!!! Ge mig julledigt! Kändes som det var dags för semester nu när man gick hem från jobbet. Vi tog det lungt som fan, käka julbord och hade "julavslutning" för att 2st åker till fjällen hela nästa vecka :p Men jag ska snällt vara tillbaka på jobbet på månag morgon, så detta är bara en helt vanlig jävla fredag och en helg som vilken annan... -.-

Aja slutade vid 1400 ca, fick julklapp av chefen med, snällt ,1 000kr+en ask choklad :)
Åkte och tränade sen, träffade markus på gymmet, han hade också fått sluta tidigare. Sen hem och duscha och nu om typ 1h ska jag hem till mor och äta middag :p

Ska nog handla lite julklappar i helgen både till andra och migsjälv!

Don't worry about a thing,
Cause every little thing gonna be alright.
Don't worry about a thing,
Cause every little thing gonna be alright!




Kommentarer
Postat av: Joanna

Då är det tur att ni är så starka då ;)

2008-12-19 @ 19:09:22
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Anonym

i wanna be .......

2008-12-19 @ 20:00:06
Postat av: Farsan

Min lille pöjk. Lungna ner dej.

2008-12-25 @ 11:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0