Over and out!

Då var det ganska längesen ja gjorde ett inlägg så kan va dags för ett nu :) Är så satans seg, har tappat gnistan.

Har hållt på och flytta hela veckan nästan och imorgon är det bara det stora kvar, sen har jag flyttat på riktigt! Ska blir grymt skönt. Klockan 10:00 börjas det. Kommer nog gå ganska fort då vi är en del som hjälps åt. Det är egentligen en jävla massa små grejor man har överallt som tar mest tid att flytta.

Ve och fasa jag kommer stå utan internet på obestämd tid, förmodligen hela nästa vecka. Vad ska jag göra då! Hjälp mig! :o haha! Tiden går fort som fan med, är ju snart jul för fan! Jag har inte en tomtejävel här hemma än mindre adventsljusstakar, haha! Gran kommer ja inte heller ha, ingen julstämmning alls, tråkigt faktiskt, älskar Julen :( Fast den är fort över. Har inte hunnit träna så mycket denna veckan heller, dock förståeligt. Ska komma igång igen på riktigt nu på måndag, hård träning inför fjällen så man är i form för lite snowboard åkande!

Nu ska jag gå och sova hade ja tänkt, har skruvat ner sängen så får sova på golvet dock :p




Kommentarer
Postat av: Anonym

men du, det måste du ordna.

när jag kommer vill jag ha julstämning.....

<3

2008-12-08 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0