Slut på 2008.

Nyårsblogg!

Jaha då var det snart slut på år 2008. Nåt speciellt som har hänt detta året som är värt att minnas? Hmm bra fråga, gått fort har det iallfall. Enda minnesvärda/stora som har hänt 2008 är väl att jag har flyttat till en egen lägenhet, 2 gånger, haha :p

Annars har det nog vart ett allmänt uselt år utan nåt speciellt spännande som jag kommer ihåg. xD

Ikväll blir det party party och helt nyårsfirande grejen. Sen vaknar man imorgon på det nya året 2009, inga förväntningar på det nya året så slipper man känna sig stressad över saker man borde göra, haha.

Nu ska jag nog gå och duscha och göra mig i ordning lite.

Hejdå 2008!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget som är värt att minnas 2008, var inte det lite taskigt?

2009-01-02 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0