Trigger

Idag har jag varit ganska duktig och städat undan och satt iordning nästan allt i hela min lägenhet. Så nu är här fint. Ska bara rensa på balkongen med, det har blivit ett officiellt skräp rum, haha! Nicht gut! Har gjort det lite "juligt" här hemma med nu, blev precis lagom. Ingen jävla gran dock, fy fan för barr. Det var Lucia idag även, det passerade förbi helt jävla obemärkt faktiskt.

Det har varit en väldigt händelsefattig helg, lung iallafall. Är väldigt uttråkad just nu faktiskt, ska nog lägga mig. Är trött efter en hård dag. :o Blir nog gymmet imorgon i brist på annat. Sen borde ja åka o handla lite grejor till mig själv som jag har skullat göra väldigt länge men aldrig fått tummarna ur röven att göra. Lär nog inte hända imorgon heller, haha!

Snart e det JUL, det är väl en trevlig tid så men det e alltid lika orka på att handla julklappar! Sen är det nyår snart med :o Efter det så blir det åre! Och ytterligare lite senare fyller jag 22år, shiz....

Skulle eg lägga upp lite bilder på hur det ser ut här himma nu men det e för mörkt för att ta några just nu, haha.

Boooored... <_<

 

Kommentarer
Postat av: Nisse

Någonstans mitt i allt får du klämma in en inflyttningsfest med ;)

2008-12-14 @ 11:42:30
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kommer snart och hälsar på, jag lovar.

<3

2008-12-14 @ 12:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0