/bye

Måndagens arbete över, går fort detta! Sitter här o svettas som en gris, sjukt varmt e vad det är! Men vafan jag gillar värme :)

Vart precis en snubbe och hans far nere och titta på min Supra, dem verkade gilla den. Skulle höra av sig senare. Ska möta en annan snubbe på övre imorgon vid 8 tiden som också ska ta sig en koll. Får se hur det slutar. Har lite ångest faktiskt att sälja, haha. Gillar ju min bil, den är sjukt fin. Finns fan inte många bilar som är snyggare än en Supra!

Börjar kurra i magen med, får se vad jag kan ordna för mat att äta.


Kommentarer
Postat av: Sbebbe.

Sjukt att dom niggersen kan springa så snabbt från da cops med byxorna så långt nere. Sick, härligt att man ser lillgrabbens bula också.. MMMMMM <3

2008-07-28 @ 22:03:13
URL: http://recognitionfades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0