En supra fattigare.

Då var bilen såld och jesper avsevärt mycket rikare :) Inget lån att betala av eller nåt alls, så det gick rakt ner i fickan. Ska nog fira med att köpa en ny dator! Haha! Aja, då blev min lilla lista som jag skrev ner i ett blogg inlägg för nån vecka sen, verklighet! Nee men ska fan inte göra av med alla pengar nu, ska handla möbler etc. Sen investera typ 100 000:- på nåt vettigt sätt och se hur mycket man kan få dem att växa till nästa sommar så jag kan köpa en ny bil! :p

Måste berätta hela historen med. Klockan 0700 (ca) ringer mobilen och det är köparen som säger att han är lite försenad och är inte i Trelleborg förrän vid 12 tiden. Kör och jobbar, sen vid 12 tiden så möter jag upp han och hans kompis på övre.

Snacka en massa och titta etc. Fan jag borde bli bilförsäljare kanske! Sen så kom den givna provkörningen, då säger han "Du får köra för jag har blivit av med körkortet i 4månader", HAHA WTF, tänkte jag. Men han menade allvar. Så jag körde en sväng med han i bilen, såfort jag tryckte gasen i botten så blev bilen såld, haha! Kom tillbaka, gick till banken. Gjorde upp affären. Sen körde hans kompis och han själv hem till Värmland.

Nu blir det att köra i Passaten hela vintern, blir ny bil som sagt nästa vår/sommar. Skulle inte förvåna mig om det blir en ny Supra :) Problemet är lite att jag kan fan inte byta ner mig nu när jag e van vid att köra en 350hk+ bil med RWD :(




Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget som säger att du måste byta ner dig, allt handlar om hur mkt pengar du är villig att lägga ner på en ny bil.

2008-07-30 @ 01:08:08
Postat av: Kevin

R.I.P Supran :(

2008-07-30 @ 16:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0