"FUCK THE WORLD!"

Jahapp då var det söndag.... Traaaadigt. Jobbe dag imorgon igen, men det är lite bra för då är det snart ännu närmare till SEMESTERN! Har egentligen en jävla massa att göra/vill göra på semestern, Måste handla massvis med grejor till lägenheten först och främst :) Har 3v på mig att ordna allt. Sen måndagen den 1e September, samma dag som min semseter slutar, så flyttar jag! Najs....

Detta är vad som EVENTUELLT (det som jag vill ha, inte måste :P ) kommer att inhandlas om jag får sålt Supran+Passaten i år. Möbler och sådant köper jag även om ja inte får sålt någon bil :)

- 1st Peugeot 206RC (stort kanske, behåller kanske passaten)
- 1st 46' FullHD LCD TV
- 1st FETE hemmabio
- 1st Bärbar Dator
- 1st Uppgradering till stationär dator
- 1st PS3a ev ny XBOX360 med HDMI

Får fylla på efterhand ja kommer på, haha :)

Aja drömma kan man! :P

Blir ingen bild nu, kanske senare ikväll. Blev 2st igår så.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så typiskt killar... Det är ju bara elektroniska saker :-D men allt annat som soffa, säng och kökssaker och annat VIKTIGT? :-P

2008-07-20 @ 17:12:11
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: jd

Lilla vän, såna grejer är jättebra att ha.. Men ska du sova på golvet? Och när du har inflyttnigsfest, var ska dina gäster sova? Typ jag och sarah :O:P

2008-07-20 @ 18:09:56
Postat av: Anonym

som min hemmabio då??

och precis som jag en 206:A haha

nu tog jag din ide att göra en lista :D

2008-07-20 @ 21:26:36
URL: http://swatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0