Himma igen!

Har precis varit på dalabadet och käkat och haft det sjukt trevligt faktiskt. Precis lagom blev det. Käkade plankstek och sen en marängschviss (eller hur fan det stavas :O ) tll efterrätt. Var riiiktigt nice. Så det blev väl typ 3h där nere ändå, ganska länge.

Ska upp imorgon vid 8 tiden och köra till jobbet och göra lite extra jobb. Lite halv boring med ändåniiiice cash. :) Så jag får väl lägga mig snart, 1h max till sen blir det kudden, Är faktiskt riktigt trött just nu.

Hmm jag tänkte skriva nåt vettigt, satt o funderade på nåt innan men kom av mig så fuck it, haha!
Också bestämdes det att ev nästa helg blir det kräftskiva hos gunnar, yee niiice! Ska nog bli lika kul som förra året hoppas jag. Sen så nån vecka senare så blir det nog inflytningsfest hos mig. Och sen dillade dem om att vi skulle ha halloween fest hos mig, wtf klä ut sig lol va... :)



Tänkte fullfölja min bildserie hela vägen ut, har några till. Dem blir mer och mer vågade, hehe :)

Nu blir det lite Bob Marley gung innan jag lägger mig.

Bob Marley - No Woman No Cry!



Kommentarer
Postat av: Sarah

marängschwuuuoiissse

2008-07-26 @ 09:39:55
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0