Lååååång dag!

Jobbat som vanligt. Vid 5 tiden så kom jag och nicklas på att vi var tvungna att sätta 4st rutor solfilm som vi hade lovat, men glömt bort. Så vi bestämde oss för att ta med allt hem till nicklas och göra det i hans uterum. Beställde sushi som jag körde och hämtade, gott gott! Käkade, sen börja vi jobba så smått, samtidigt så var hans 2 små knattar hemma (snart 3 år och andra ca 5månader). Så det tog en jääävla tid, haha. Klockan va 9 så skulle den äldste sova, så fick jag mata den lille bebisen med velling, spännande!

Nu e jag himma igen och är sjukt trött! Middag med J imorgon, ska bli roligt, var längesen :)

VICTIMS - WHO THE FUCK ARE WE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0