Löööördag

Fan så trött jag är idag, hehe. Har jobbat mellan typ halv 9 och 12. Var ändå helt okej. Nu ska ja snart gå ut och göra en grej med bilen hade jag tänkt. Funderade på om man ska köra itll helsingborg ikväll, det var nån crusing där uppe som kunde vatt kul och köra. Speciellt fall man blir av med bilen sen :( Så får passa på att köra lite idag, hehe.

Kanske skulle köpa nåt o grilla till ikväll, hade vatt gott som fan faktiskt. Men sen e jag lat med så vi får se, hehe.

Ingen bild såhär tidigt på dagen, nej nej. Det får ni se ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

suck du och dina nakenbilder! :P jaa, jag hoppas man är bjuden till inflyttningsfesten!

2008-07-26 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0