Snart e det fredag!

Då var det fredag imorgon! Veckan har ändå gått sjukt fort tycker jag. Men det är skönt.
Händer inget speciellt idag heller, bara ytterligare en vanlig dag. Funderar på vad ja ska käka ikväll, börjar bli lite hungrig, men jag är sjukt trött också så vetefan om ja orkar göra nåt att äta ens.

Imorgon blir det dalabadet på kvällen iallafall, sen upp tidigt och jobba på lördag. Ska fixa till en husbil :O Men det är fete bra cash på jobbet sett till hur många timmar som behövs, 1000kr timmen jadå!

Hmm får se om ja hittar någon rolig bild, besökar antalet ökade faktiskt igår, haha. Undrar om det var min fina bild som gjorde det. För att ta reda på om så är fallet så lägger ja upp en till idag :)


Kommentarer
Postat av: menhallåärdudum

det är väl klart att det är för bilderna :O :P

2008-07-24 @ 18:49:02
Postat av: smartareänsmartast

Lika dum som mig? Haha! Jag är fan nåt av det smartaste som finns! =D

2008-07-24 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0