Söndag :(

Jaha då var det söndag igen, tiden går foooort. Jobbe dag imorgon igen. Får hoppas veckan går fort som fan! Hehe!
Vaknade idag vid 10:00 tiden och hade lite sådär ont i huvudet, 1h senare körde jag in till jobbet och putsa upp Supra. Tvätta och städade den, sen fick den sig en polering också. Jäääävlar vad den glänser nu, riktigt fin blev den :)

Om ca 30min så ska jag in till malmö en sväng med fidde för han skulle visst sälja sin laptop till nån där, hehe.

Ska nog grilla lite korv till kvällsmat sen om jag orkar :p Blev sugen på det iaf. 

2v kvar till semestern!!! KOM IGEN DÅ FÖRAFN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2 lååååånga veckor! nae, de kommer gå jättefort!

2008-07-27 @ 21:50:45
Postat av: Kevin

Vi ska grilla ikväll så det är bara att komma förbi vettu ;)

2008-07-28 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0