Thought I was unbreakable....

Då lever bilen äntligen! Fick pillat ihop det sista och kört och tvättat av han. Nu står den o glänser i garaget och ska inte köras med så mycket. Ska sälja den, måste ha pengarna till annat helt enkelt. Men JÄVLAR vilket glädjerus och adrenalinkick det var att köra en sväng med den :) Kommer nog aldrig bli Supra fri, får kanske bli en Singel Supra nästa sommar?

Har även märkt att jag skriver en del stavfel i min blogg, haha! Fakk it.... Nu ska jag snart käka, sen är det måndag imorgon och då börjar skiten igen, men men går fort hoppas jag! En viss helt Supra galen flicka vill att jag ska köra till Falsterbo nästa vecka så hon får åka en sväng, haha :D Kanske inte vatt helt fel, jesper brukar va snäll ;)

Orkar ingen låt text idag, blir drygt med för många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0