Hemmabiobeställt :O

Fan fredag snart igen! Gött! Ska iofs jobba på lördag ändå, hehe. Ska fixa en polares nya Honda Integra Type R, svart :S
Sen på lördag kväll ja då blir det KRÄFTSKIVA! Fy fan vad kul det ska bli! :)

Fick ju som sagt sålt bilen och det kliade i fingrarna så idag efter jobbet åkte jag och köpte en 22' LCD skärm till datorn. Sen nu för 10min sen så beställde jag ett hemmabiopaket inkl förstärkare och en Samsung DVD spelare på nätet. Så vi får väl hoppas att det är något att ha, det kostar trots allt typ 9k :O

Sen är jag sjukt trött som vanligt idag igen, haha. Precis käkat mikrovärmd mat, ganska gott faktiskt med rester.

Ska även in i helgen och kolla på soffan "live" i förra bloggen och se om den bara är fin på bild eller inte!



Kommentarer
Postat av: DJ FYLLO

DIE MOTHERFUCKER DIE!!!!

2008-08-01 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0