Dont believe the mask..

"Goodbye my love." He doesn't say it. There's no room for softness... No place for weakness.

Ska nog glo lite film ikväll, jävla regnväder ute. Ska dra hem Kung Fu Panda och se om den är nåt att ha :) Klarnar kanske upp sen iofs så man kan köra en runda. Precis käkat grillat, finns fan inget godare. Måste skaffa en grill till lägenheten sen.

Fundera på hur jävla mycket jag behöver köpa till lägenheten sen, samt vad jag skulle vilja ha mer än det nödvändigaste. Vilket är en jääävla massa egentligen, haha!







Kommentarer
Postat av: haha

sluta vara så uppenbar, så är det kanske svårare för mig att veta... ;P

2008-07-18 @ 22:28:30
Postat av: Sbebbe.

Uh lol! 300!

2008-07-18 @ 22:45:16
URL: http://recognitionfades.blogg.se/
Postat av: Anonym

2 datum jag längtar till, 7e och 11e augusti! =D

2008-07-18 @ 23:51:18
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0