Varfan e pengarn folk?

Okej, sen min förra blogg där jag nämde några bytesförslag jag har fått så kan tillägas numera (är uppe i 11st bilar "att välja på"), kan inte klandra folk för alla 11 är folk som själva försöker sälja sin bil. Således kan man konstatera att marknaden är vääääldigt seg just nu ang bilförsäljning :

 Z3 M Coupe, Evo 5a samt ytterligare en Skyline R33.

Roliga bilar allihopa men jag har bestämt mig för att inte byta bort bilen ännu! Ger det några veckor till och ser om det finns nån jävel som faktiskt har pengar!

Kommentarer
Postat av: J

gissavemdutrordetär.. jag känner igen ditt IP och vet att det är du jesper :P

2008-07-17 @ 22:10:12
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0