snart111111

Då var det ett tag sen jag skrev här igen. Vetefan varför egentligen, har nog bara grym ide torka :p Ska se om ja orkar börja skriva lite oftare! Iallafall idag åkte jag och jobbade i morse som vanligt, klockan 17 körde jag hem och då lagade jag middag. Runt 18 typ så skrev undebara emelie att hon visst fick jobba ett extra pass så hon kunde inte träna.... Körde iväg själv och körde ett hårt pass som vanligt, ligger i snitt 5ggr i veckan nu och det är jag helnöjd med. Funkar bra!

Annars så är det faktiskt bara 2 veckor kvar till jag får min nya lägenhet, fan vad fort det går! 1e December! Har även kommit på att jag dricker ca 1L mjölk om dagen, 3dl på morgonen, 3dl innan träning och 4dl efter träning = 1L :p Dricker det dock med proteinpulver med choklad eller hallonsmak, haha :D Rena milkshaken.

Blir bara jobb och träning i veckan som vanligt, åka och handla lite i helgen med. Behöver lite nya kläder typ.

Lägger upp bilderna på nya lyan igen bara så att jag har nåt att längta efter, hahah!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Han har lovat mig att ha den lääänge så jag ska slå han om han inte har den länge nu ;D

2008-11-19 @ 20:48:44
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud vad kul! =D=D=D<3



fast jag tycker inte om att du glömde att svara på mitt sms, det är elakt.

2008-11-25 @ 15:50:07
Postat av: Kevin

Där hade man nog kunnat bo :D Ser skitfint ut :)

2008-11-28 @ 12:19:35
URL: http://apathyisdeathwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0