aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Torsdag imorgon, jävlar vad tiden går fort! :O Helg för fan om 2dagar! Gut som fan iofs. Idag blev det vilodag, tränar imorgon igen. Måste vila lite med så jag inte sliter ut mig!

Generation fett på TVn, FY HELVETE VAD STORA MÄNNISKOR! Varför vill man väga så mycket :S Sen finns det ju folk som avgudar dem och betalar pengar för att se det. Well, alla har ju olika dragningar, vissa sjukare än andra enligt mig. Fan vilka matutgifter dem måste ha! :O

Huga...

Fan får nog gå o lägga mig snart med, är riktigt trött idag. Vetefan vad mer jag ska skriva nu bara för det....

 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nice blogg :) Inte så där jobbigt mycket text :D

2008-10-16 @ 10:36:44
URL: http://sarahbronsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0