DO YOU HEAR ME?!

Okej häromdagen så skapade jag en Facebook profil. Det var ju JÄVULEN vad den skicka mail till en! Har 10 mail om dagen bara från Shitbook...

Aja ville bara gnälla lite.. Annars har dagen faktiskt varit jävligt bra, lagom mycket att göra på jobb. Kunde tom sluta 30min tidigare, så då körde jag och handla mjölk för den var slut, går fan massa liter mjölk i veckan till alla jävla protein drinkarna! :)

Sen blev det gymmet, fidde och nisse trillade med in där, nice. Sen hem och orkade inte laga mat så blev en hel hög med mackor istället, sen kom hela familjen på besök med kanelbullar och kaffe.

Nu sitter jag bara och drygar framför TVn och ja börjar fan bli hungrig igen... :S

Kommentarer
Postat av: Joanna

Verkligen ;) frågan är hur du kunde åka med gylfen öppen utan att märka något för det borde bli dragigt haha ;D

2008-10-17 @ 22:43:07
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0