FUCK YOU!

Japp då var det SÖNDAG KVÄLL IGEN! :( Jävlar vad veckorna går foooooooooort....

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt, följde med fidde och hämta hans nya TV idag. Blev najs som fan faktiskt. Alltid kul med stor TV :) Tränade med markus oxå i morse, känner mig riktigt jävla flitig, tränar varje dag nästan nu, behövs!

Har det lite lungare på jobbet nu med så det är inte så stressigt vilket är lite skönt faktiskt, blir även Millenium imorgon på kvällen och käka MASSOR med Fondue! (eller hur det stavas). Hinner dock inte träna, tyvärr :(

Kom även på att jag måste hänga upp tvätten och DISKA nu, fan klockan är snart 2300...



Hugaaaa.. :O

Kommentarer
Postat av: Sbebbe.

lolbild, det bästa var kille in vitt linne som VERKLIGEN vill se baksidan på det där.

2008-10-06 @ 00:22:35
URL: http://recognitionfades.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där är ingenting jämfört med min..

2008-10-06 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0