gimme!

Hmm borde sova nu egentlingen. Fast jag är inte sugen på att läga mig i sängen. Sitter nog i soffan ett tag till och glor på TV. I Robot på 3an just nu, snart slut dock. Diggar Will Smith som fan!

Idag så har jag inte gjort så mycket egentlingen, vaknade, fråga emelie om vi skulle åka och träna fast hon var inte riktigt på hugget, haha. Orkade inte heller själv egentligen, men slutade med att jag ändå körde och gymmade en snabb sväng :p Sen var jag hemma och käka pizza hos mor och far, dock ingen god pizza tyvärr. Fick även varit och "stor"handlat idag, passade på att köpa Coca Cola på glasflaskor, dyra små jävlar. Men fan dem smakar mycket bättre än platsflasks coca.

Veckorna går sjukt fort, retar mig inte längre på att det är måndag, för det gå så satans fort sen är det fredag igen :)

Jobbar fan varje helg tycker jag, eller iallafall varje lördag. Gör inte mig nåt dock, men snart blir det lite helgledigt iaf. Är trött som fan på jobbet egentligen, men måste ju ha cash så det finns inte mycket att be för, haha! :O

Nee nu räcker det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0