HELGSNART!!111

Jaha då var det fredag imorgon igen. Sjukt vad tiden går fort :o Sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp skiten... Har tränat idag med såklart, emelie var med idag, fast ja det var hon igår med... :p Blev pytt i panna till kvällsmat idag, åt för ca 1h sen. Nu är jag hungrig igen, fan blir aldrig mätt tycker jag. Får koka lite makaroner eller nåt.

Fredagen händer inte så mycket tror jag, får kanske natt besök, haha :p Ska åka och handla lite efter jobbet. Fixa en del grejor med. Sen e det lördag och då blir det en sväng till Tyskland innan kvällen. Ska för en gångskulle INTE jobba denna helgen, sjukt. Måste firas på fredag, haha :p

Fan jag vill flytta nu! Argh, jävla väntan allting... Sen är det ÅRE med i januari! Fy faaaan vad kul det ska bli, blir massa snowboard åkande!

Ne nu har jag drygat klart,


Kommentarer
Postat av: Emelie

:D

2008-10-26 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0