Jahapp

Sitter och nästan somnar i soffan. Är fruktansvärt trött idag, hehe! Varit på gymmet med emelie idag igen, kändes bra! 4 dagar i rad nu! Blir gymmet imorgon med! Sen vila fre ev lör. Får nog min vattenpipa imorgon med, hehe.

Torsdag imorgon, sen fredag och helg igen. Går fort som satan :O Kan säga att nu har jag fått upp mitt bord och barpallar med i tv rummet så nu är här klart iaf. :) Nu ska jag inte handla mer möbler på ett tag iaf! Skulle dock behöva nåt att ha i hallen för där e liiiide tomt. Men men är ju ändå aldrig där, hehe. Tvrummet är det viktigaste och jag är helnöjd med det!

Ska dock köpa något att sätta på väggarna i sovrummet, är helt tomt där på väggarna. Vet dock inte vad riktigt. Fan lägenheten är helt för stor egentligen :p









Sitter dock en lampa som hänger ner över bordet nu så det inte ser så tomt ut, orkar dock inte ta en bild på det :p



Kommentarer
Postat av: Sara

Åhå, det ser ju jättefint ut :D När blir det till att ha inflyttningsfest då? :D

2008-10-02 @ 13:01:23
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

blev ju jättefint med bordet också:)

2008-10-02 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0