ololololol 60 frågor?!?!

Okej läste i sibbes blogg och såg detta, först tänkte jag "vem faaan orkar svara på 60 frågor?!" men 5 min senare så var jag så uttråkad så jag börja svara på dem. Först så ljög jag så in i helvete på alla frågor och tyckte det var skit kul. Men ångra mig sen och svara ordentligt ändå :p

Men sen om nån orkar läsa alla frågor och svar e en annan femma, orkar fan knappt själv läsa dem :p

Sextio ärliga frågor om dig själv.

Ett. Vad är ditt mellan-namn?
Sebastian
Två. Vilken tid gick du upp i morse? Klockan 0745.
Tre. Är du i ett förhållande nu? Nej, glad för det ibland faktiskt:o
Fyra. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ......
Fem. Om nej, vem var du tillsammans med sist? Säger ja inte!
Sex. Får man fråga varför det tog slut? Fråga inte mig :o
Sju. Har du haft ett seriöst förhållande? Japp mer än ett.
Åtta. Vem vet mest om dig? Jag?!
Nio. Vad gör du på fredagskvällar? Inget, jobbar ofta lördag förmiddag..
Tio. Bästa filmen du någonsin har sett? Vet ej faktiskt, gillar hård filmer :p

Elva. Har du haft sex med fler än fem personer? Nej, tyvärr :p
Tolv. Har du någonsin varit full? Jaa
Tretton. Har du testat droger? Kanske?
Fjorton. Röker du?
NEJ FÖR FAN USCH!
Femton. Snusar du? Nej ser ju fan i hoet då.
Sexton. Saknar du någon just nu? Helt ärligt ja.
Sjutton. Hur mår du idag? Känner mig stenad
Arton. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga, kanske panodil.
Nitton. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Ingen jävla aning faktiskt.
Tjugo. Bästa minnet från sommaren? Får nog bli sista resan med Supra, haha :p Minen för livet!
Tjugoett. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Danmark
Tjugotvå. När var du där? 2v sen.
Tjugotre. Är du rasist? Dem jävlarna som håller på och störar sig etc gör att man blir det! Fast sen har jag några snälla albankompisar med :p. 
Tjugofyra. Har du helt svenskt ursprung?  Det hoppas jag.
Tjugofem. Om nej, vart kommer du ifrån? ......
Tjugosex. Föredrar du svenska eller utländska tjejer? Förhållande, svenska. Annat, kvittar :p
Tjugosju. Ser du fram emot någonting just nu? 1e December.
Tjugoåtta. Sköter du skolan/jobbet? Jaa borde får "Employee of the year" eller nåt.
Tjugonio. Vad hade du för betyg förra terminen? Skit du i det?
Trettio. Vad är det bästa du fått på ett prov? Full pott!
Trettioett. Vilket ämne var det? Biologi har ja för mig i 9an :o
Trettiotvå. Har du fått ig på ett prov? Haha ja nåt matte prov.
Trettiotre. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej.
Trettiofyra. Anser du dig vara intelligent? Självklart.
Trettiofem. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Kortsiktigt, stundenten! Långsiktigt, Sommaren 2007
Trettiofem. Den värsta tiden då? Finns inget sånt, bara värsta dagar typ :o

Trettiosju. Har du mått jättedåligt psykiskt? Bara veklingar som mår dåligt psykiskt, fan lär dig hantera ditt psyke och själv ta kontroll över det än tvärtom. Gäller att va hård, haha :p

Trettioåtta. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja fast inte pga nåt mentalt lidande eller sånt emo trams, bara för jag underskatta skarpheten på kniven :p.
Trettionio. Har du haft sömnproblem? Jaaa, för mycket kaffe på kvällen är INTE bra.
Fyrtio. Hur ofta gråter du? Jag är hård så ALDRIG!
Fyrtioett. Vad gör du när du mår dåligt? Äter panodil och vilar?
Fyrtiotvå. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Tja, doktorn är ju ett hett val? Om det är emo tjafs så ingen, jesper mår aldrig dåligt så.
Fyrtiotre. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Vet inte riktigt :o Kanske det :p
Fyrtiofyra. Vilken klass går du i nu? Jag jobbar.
Fyrtiofem. Vilken skola? Ofta?.
Fyrtiosex. Har du varit otrogen någon gång? Nej aldrig ens hamnat i en sån situation :o
Fyrtiosju. Har någon varit otrogen mot dig? Nja egentligen inte, men om nån vatt det så fram med det så jag kan slå ett slag för hårdheten? xD
Fyrtioåtta. Är du stolt över dig själv?
Well vissa grejor jag lyckats med är jag grymt stolt över.
Fyrtionio. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Penisstorleken? HAHA kunde inte låta bli :p Annars så gillar jag själv att jag är hård och ändå snäll :p
Femtio. Vad får du ofta komplimanger för? Penisstorleken? HAHA kunde inte låta bli igen :p Nej men får aldrig komplimanger typ :o
Femtioett. Har du lätt att få folk att skratta? Mina skämt för ALLA att skratta, haha.
Femtiotvå. Cider elller öl? ÖL GIVETVIS!.
Femtiotre. Har du några talanger? Du skulle bara veta ;) Annars grymt bra på att polera om det räknas som talang, HAHA :p
Femtiofyra. Vet du om någon är kär i dig? Nej det vet jag inte.
Femtiofem. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Mjo den jävlen dricker upp min öl!
Femtiosex. Vad står det i ditt senaste sms?
" Haha lugnt jag har precis vatt och tränat ändå :p ses imorgon eller? :p "
Femtiosju. Hur lång är du?
176cm står det i passet
Femtioåtta. Hur mycket väger du?
78,1 sist jag kollade. Siktar på 80+! (nu menar ja inte att gå upp i massa fett -.- )
Femtionio. Vilken storlek har du på kläderna? En jävla massa olika, M, L, XL, Suspensoar Mega XXL? HAHAH Jag är så rolig :D
60. Har du svarat ärligt? Jaa med viss "förvrängning" på vissa svar, haha :p

Kommentarer
Postat av: Sbebbe.

hahah, sjuke fan.. "bara för jag underskatta skarpheten på kniven :p." HAHAHAHHA rofl:ed irl!

2008-11-02 @ 16:20:54
URL: http://recognitionfades.blogg.se/
Postat av: Sarah

du är så hård Gargamel!

2008-11-02 @ 19:20:35
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0