Framtiden?

Okej nu ska jag berätta en väldigt rolig nyhet som kanske är lite förrvirrande :p

Idag, fredagen den 10/10 - 2008 så har Jesper KÖPT en lägenhet. Ja ni läste rätt, en LÄGENHET, ska flytta igen! Haha! Nej jag skämtar inte. Det var ju inte längesen jag flyttade till min nuvarande lägenhet tänker ni? Och vafan håller han på med?

Faktum är ju att jag tog denna 3a i brist på annat och har hela tiden letat efter en mindre lägenhet, vilket jag nu fann! Vill inte ha en hyreslägenhet heller egentlingen, vill äga min egen lägenhet. Har ingen nytta av en 3a på 76kvm, helt onödigt att springa och betala för plats jag inte behöver eller använder ens. För eftersom jag förmodligen ska börja plugga igen nästa sommar så behöver jag då en billigare lägenhet, har inte råd med en 3a då. Så nu är det problemet löst! :)

Lägenheten i sig är en nyrenoverad liten 2a (1,5 kallades den tror jag) på ca 42kvm och en 6kvm inglasad balkong. Perfekt storlek till Jesper med andra ord! Den är beläggen på andra våningen på Liljeborgsgatan 22. Får tillträde den 1e December så är ju ett tag kvar. Lägger upp några bilder på den så ser ni själv hur den ser ut.

OBS INTE MINA MÖBLER!!!!

Hall:





Kök:





Toa:





TV Rum:





Sovrum (det halva 0,5 rummet, litet som fan)



Japp så ser det ut iaf. Och detta är till Sibbe för jag glömde bort bild till han, vill ju inte förlora han som läsare!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

perfekt för jesper?



så låter det inte på msn ;P

2008-10-10 @ 22:21:55
Postat av: Sbebbe.

Hohoho, happy days! <3

Grattis dårå, eller något, till lägenheten alltså. :P

Grattis till mig för bilderna, wiiee! :D

2008-10-11 @ 00:06:43
URL: http://recognitionfades.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag och Fidde kommer och bor hos dig om det är okej, för fan vad den var snygg lägenheten då ;)

2008-10-11 @ 15:56:19
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0