Vilodag

Idag blir det jävlar i det ingen träning, är helt slut i kroppen nu efter en hård vecka. Så jag och Emelie kom överens om att det va bäst att ta en vilodag idag, haha! :p Nya tag nästa vecka! Ska dock själv köra lite på lördag om jag hinner efter jobbet och sen på söndag med! Har fått upp gnistan för att hårdträna nu igen så det e bra som fan :)

Imorgon ska jag hämta ut min nya vattenpipa på posten iallafall, hehe. Ska hem till mor och äta idag, hon ringde och fråga fall jag ville komma hem och jag säger aldrig nej :p


Kommentarer
Postat av: Joanna

När du har fått vattenpipan tycker jag du får lägga in en bild på den så jag får se den ! :)

2008-10-02 @ 21:12:17
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0