Helg

Då var det dags för ett nytt inlägg tycker jag. Hela veckan har gått SJUKT SNABBT! Skönt är ju det dock. Men helgen går lika jävla fort... Nu ska jag iallfall sova snart, ska upp imorgon och jobba lite igen. Annars har veckan beståt av massor med jobbande (läs övertid) och hård träning, börjar komma igång ordentligt nu och då är det kul igen!

Ska även hjälpa fidde att flytta imorgon så hela dagen/eftermiddagen är uppbokad. Idag blev jag även hem bjuden på sushi hos mor och far, skit gött var det! :) Annars har jag bara slöat hela kvällen, behöver vila upp mig lite. Så söndag är ledig dag, hehe!

Out...

Kommentarer
Postat av: <3

du är duktig som jobbar massa hela tiden, många pengar av det ;) well well, hoppas det finns tid..

2008-09-13 @ 11:02:37
Postat av: Joanna

Ja det är väl klart ;)

2008-09-15 @ 21:47:57
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0