Jahapp

Har varit väldigt seg på att blogga. Hela blogg intresset har dött ut för min del, knappt läser eller skriver numera :(

Ska försöka skrapa ihop lite att fylla sidan med. För det första, idag är det onsdag, jobbade till kl 1900. Sen åkte jag på kalas hos min kusin, han fyllde 2 år. Mat och tårta, gutt!

Annars i veckan har det inte varit mycket mer än gym och jobb typ, haha! Imorgon måste jag til MAXI och storhandla, börjar få slut på allt här hemma så får köpa hem lite allt möjligt! Har tom skrivit handligslista. Sen måste jag försöka komma på nåt att ha i det 3dje rummet, förslag? Biorum, träningsrum, skräprum (som ja har nu :p ) etc?! Ideer tack!

Jag trivs faktiskt jävligt bra att ha eget place, nu har man vant in sig att leva här och sådant. Så jävla skönt att kunna göra precis vad man vill och bestämma hur man vill ha det här. Ingen som ska tycka o tänka en massa om allt :D :P

Måste dock fylla ut min hall med lite grejor, den är sjukt tom :o Ska ha skohyll, nån mindre hylla, nåt att ha på väggen etc. Såg även att TV som jag hade tänkt köpa i slutet av september har sjunkit med 1000spänn bara på nån vecka sen sist jag kollade! Kan gått sjunka lite till :p

Blev ändå liiiite text, nu ska jag se E04 av PRISON BREAK! Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fett seg på att blogga, skärpning! :O^^

2008-09-21 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0