Jobbet is back!

Första jobbedagen av klarad. Gick snabbt och ganska smidigt faktiskt :p

Idag har jag invigt köket, efter jobb körde jag o handla mat och lite små grejor att fylla kylen med! Lagade tacos till kvällsmat, fan vad enkelt det är, haha! Gott var det med. Blev massa över, så har mat för hela veckan :) Köpte även en micro, var ju tvungen att värma taco tortillasen på nåt vis! Sitter i soffan nu med laptopen i knäet och 2 1/2 men på TVn.

Snart dags att sova igen, går fort denna veckan känns det som. Ikea igen på onsdag, har skrivit en liten lista igen med grejor att handla. Kommer nog upp bilder i veckan med när allt är "klart".


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bara så att du vet är jag inte den snabbe på IKEA ;D men vi ska nog va därifrån innan stängning:D

2008-09-01 @ 23:56:16
Postat av: Sara

Du kan bjuda över mig och kevin på tacos om det är så lätt ;) för jag åt det jämt hemma i daaalarna men här händer det typ.. ALDRIG! :p

2008-09-02 @ 00:13:16
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Kevin

Haha, ja men jag tänkte om jag börjar plugga så kan jag ju inte svänga förbi ditt jobb varje dag så då försvinner ju halva nöjet så det fick bli så här ;D Jag är inte svår på tacos heller så du vet ^^

2008-09-02 @ 14:05:53
URL: http://apathyisdeathwish.blogg.se/
Postat av: Joanna

Men du kan få låna Fiddes när du hälsar på honom ;)För hans planer är att sitta och dricka kall öl varje dag när han flyttat :P

2008-09-02 @ 19:49:02
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0