Samsung 46" A656

Kära blogg.

Det har varit en händelserik helg faktiskt, eller ja lite iaf. Fredagen var det fest hos fidde och det var helnajs! Lördag så var det massor med jobb. Har jobbad varje helg nu sen semestern slutade, iofs bra för det gjorde så att jag hade råd att köpa min nya TV idag :) Gymmade som vanligt vid 12 tiden med markus då. Sen vid 14 snåret så drog han och jag in till NETONNET och handla TV!!

Kom ut i bilen så knöga vi in TVn i bagaget men luckan gick inte att stänga... Hade givetvis inget spännband/rep med mig att binda med, så vi fick köra till en mack och handla ett rep som var aldeles jävla för långt så vi fick linda det 100000 varv. Sen där hemma klippte jag av det för jag orkade inte knyta upp och ha mig, hade tatt 1000 år....

Så söndag kväll/eftermiddag spenderades framför nya TV. Detta medförde att jag nu har en TV på sovrummet med, äntlinge, måste bara köpa en antennsladd först, haha!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Om du fortsätter med att göra din lägenhet mer och mer bekväm på det viset kommer du snart aldrig att lämna den! Jesper the Hutt kommer det att bli! :-O

2008-09-22 @ 12:46:27
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Sbebbe.

HAHAHA , Jesper the Hutt!

Har märkt att förvandligen sakta börjat redan

2008-09-22 @ 23:16:12
URL: http://recognitionfades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0