Sege!

Okej nu täker jag skriva ett blogg inlägg! Katastrof!

Helgen var lugn och skön faktiskt. Var med fidde och markus i fredes, var inne på Media Markt kl 20 till 22 typ, haha :p Sen fick jesper åka och rädda festen åt nisse genom att starta vattenpipan :p På tal om vattenpipa så har jag själv beställt en nu så får inviga den i helgen, så det är bara att komma förbi :p

Vart på ikea i söndes faktiskt och köpte en taklampa att ha ovanför barbordet. Blev fett nice. Nu har jag nästan precis varit och tränat, Tobbe har ju flyttat till Lund nu så har börjat träna lite med Emelie istället :) Får se till att hålla igång nu fan!!!

Hoppas veckorna gå fort nu, blickar fram mot Åre och snowboarding! Eller ja den 13e Nov duger gott med! Årets dag det, haha :p


Gud och Jesus satt och spelade kort i himmelen. Det var söndag och Sankte Per var ledig.
Helt plötsligt knackade det på pärleporten.
- Du får gå och öppna, sa Jesus till Gud. - Jag öppnade sist.

Gud reser sig motvilligt och går och öppnar dörren. Utanför står Allah.
Gud tittar förvånat på Allah, vänder sig om och ropar till Jesus:
- Har du beställt Pizza?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag heter faktiskt Sara utan h ;) Haha! Va fan, ska alla åka snowboard i åre? ;P vad händer förresten den 13 november?

2008-09-30 @ 21:04:39
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0