Snart heeelg!

Snart helg! Skönt, ska dock jobba på lördag förmiddag. Veckorna går fort som fan tycker jag. Iofs lite bra för då kan man se fram emot Åre och lite snowboard åkande igen. Har bestämt mig för att köpa TV med nu, måste ha en större och sätta in den gammla i sovrummet. Så slutet av september blir det en.

Ska se WANTED ikväll, får se om den är nåt bra. Jobbet tar död på en! Helt sjukt trött varje dag man kommer hem :( Idag tog även min tacofärs slut, haha! Käkat tacors, mån, tis, ons och torsdag. Nu får det bli nåt annat, hehe. Inte tacos på ett bra tag.

Blir till att försöka få gjort det sista i lägeheten. Sätta upp lite lampor, badrumsskåp och fixa små grejor som spisplatt lock, glasunderlägg till vardagsrummet etc :p


Kommentarer
Postat av: Joanna

Blir väl att åka in där någon dag i helgen, han ska köpa säng med ;) Vårt 2:a hem nu haha.

Ja, jag förstod nästan att du menade det med :P Vi kommer och hälsar på någon dag för jag vill med se hur du har det !!! :)

2008-09-04 @ 22:13:49
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Joanna

Ja han skulle köpt det vid 3 olika tillfälle, men han har en tendens att säga att han gör det senare haha ;)



Då dyker vi kanske upp i helgen ! :)

2008-09-04 @ 22:52:29
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Magnus

köp inte på dig för mycket i början bara...



tänk på att det finns inflyttningspresenter!!!

2008-09-05 @ 08:59:39
URL: http://eeyoresque.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0