sup?

Jahopp då var måndagen avklarad. Skönt! Nu är det en hel vecka kvar till nästa måndag! :)

Idag har ja inte gjort mycket, kom hem, åt, körde o gymmade. Nu ska jag snart sova. Är sjukt trött faktikst, tar hårt på en att jobba och sen gymma. Sliter fan ut sig, haha! Dagarna går ändå ganska fort över tycker jag, snart är det helg igen. :p

Har brist på skrivmaterial... vet fan inte vad jag ska skriva här :o Händer ju inget speciellt faktiskt, mer än att jaa jag bor själv i en lägenhet, finns inte så mycket som kan hända/händer. Allt är väl i princip klart här hemma, är bara lite små möbler/grejor som ja skulle vilja ha, måste ha nåt i hallen, där e helt tomt. hehe!

Kommentarer
Postat av: hetast

jaa, för du är faktiskt ganska så seg på att skriva :O =(

2008-09-09 @ 08:32:34
Postat av: Sarah

När ska jag få komma in på inflyttningsfest ? :-D

2008-09-09 @ 17:25:08
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Sarah

När ska jag få komma in på inflyttningsfest ? :-D

2008-09-09 @ 17:25:21
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0