ahahahhahahahahha

Jahopp då var måndagen avklarad med! Skönt! Jobbet gick sjukt fort faktiskt idag, hade massor att göra då går tiden fort. Hoppas hela veckan går undan. Idag käkade jag kycklingfile med ris och sweet chili sås, fan så gott det är! Fast jag lyckas alltid bränna fast lite av riset i botten på kastrullen så man får diska som ett offer för att få den ren... Ska se om jag hittar nån rolig film och lite bra musik att dra hem med, behöver nån underhållning.

Sen bar det av till gymmet en runda med som vanligt, hårt pass idag med! Kändes riktigt bra :) Nu sitter jag bara här och slöar som vanligt typ och väntar på att tiden ska gå. Måste nog handla lite imorgon kom jag på, mjölken håller på att ta slut IGEN, är nog lika bra att köpa på sig  4-5L åt gången så man slipper handla mjölk varje dag...


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA! Älskar bilden!

2009-02-17 @ 22:55:57
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0