Asshole

Då var det fredag imorgon igen, skönt! Fast helgen lär väl gå skit fort som vanligt... Men inget att sitta och sura över :p
Jaha nu har jag ide torka igen, ingen aning om vad jag ska skriva för något.

Imorgon är det kalas iallfall, måste sätta upp min taklampa här hemma med som jag inte fått tummarna ur röven att göra ändå sen jag flyttade hit. Fick tränat idag med, axlar och triceps blev det! Redbull <3 Ska se om jag kan handla ett par nya byxor i helgen och kanske en ny jacka med. Om jag orkar...

Har laddat hem Madagascar 2 nu, 1 var ju sketarolig! Så ska se 2an ikväll. Såg även Bolt häromdagen, haha fan vad skön film, när hamstern i kulan kommer med i bilden, riktigt jävla rolig! Animerade filmer från Disney är EJ att underskatta! Riktigt sköna!

Du, ja du.


Kommentarer
Postat av: mathilda

tack för dina kommentarer:)

2009-02-05 @ 21:14:22
URL: http://mahilda.blogg.se/
Postat av: mathilda

ingen aning faktiskt:P

2009-02-05 @ 21:32:28
Postat av: Nissepisse

Jag bara MÅSTE komma hem till dig en dag och få över filmerna på ett USB. Tack på förhand ;) haha

2009-02-05 @ 22:49:55
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0