DE

Trött. Åker till tyskland imorgon och är hemma på lördag igen, hejdå typ :p Hela famlijen är bjuden av mormor och morfar till nåt hotell eller vad det var, ska fira morfars 70års dag. VIlket innebär att min 22års dag kommer att tillbringas i tyskland med eftersom jag fyller på fredag, spelar inte mig nån större roll faktiskt.

Utgång på lördagkväll och fira det lite då istället typ. Om jag inte är hemma helt för sent dvs. Skönt med lite ledigt från jobb dock, 2 dagar semester typ! Snart är det Mars månad, då ska det fan börja bli lite varmare och gå mot en härlig vår förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så kul i Tyskland =)

2009-02-25 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0