/¤)!/¤)="!¤()%!

Lördagkväll snart IGEN, tiden går fan för fort! Igår var vi hemma hos fidde hela kvällen och spelade Wii och drack öl, var riktigt roligt faktiskt. Idag har ja inte hunnit med så mycket egentlingen, blev inget gym för jag orkade fanimej inte. Men imorgon måste jag ta igen det. Har varit hemma och hjälpt mor och far att måla deras sovrum igen, är hemma där och hjälper till nu nästan varje helg känns det som :o

Ikväll så ska jag hem till kusinerna och käka lite middag med familjen, sen kommer markus hit och får se vad vi hittar på för något. Hmm vad finns det mer för intressant att tilläga, ge mig sommar och värme! Ändå gången jag vill ha snö och kyla det är när jag är i fjällen och åker snowboard, inte annars!

Idag är det ju även den supergulliga dagen Alla hjärtans dag, haha okej? Vad är det för speciellt med denna dagen? För mig är den som vilken som helst förutom att jag gett iväg massa hjärtan till folk på facebook, haha :p



Tilläger en nyklippt bild på självastebloggägaren!


Kommentarer
Postat av: Sara

Typ första gången jag ser en bild på dig i bloggen! Blev helt chockad. Men alltså, hallå, angående din kommentar. Man måste ju kunna gå ner i vikt på tre månader? Om man äter godis varje dag och helt plötsligt slutar måste det ju bli någon skillnad? :P eller det kanske det inte blir? :O

2009-02-14 @ 18:50:37
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0