FÖR HELVETE!

Idag har varit en märklig dag, både på gott och ont. Det var en ganska lugn förmiddag på jobbet för att sedan övergå till en mycket stressigare eftermiddag. När jag slutat jobba körde jag till Willys och handlade middag, blev laxfile med potatismos idag och en ganska god hemma gjord sås, haha *stolt*. Saken är att jag köpte 2st Energi drycker (Burn!) på willys och jag betalade även för dem MEN sen när jag skulle ha en innan träningen så var dem BORTA!!! Efter ett febrilt letande så kunde jag jävlar i det inte hitta dem.

Några fundersama minuter senare så kom jag fram till att jag helt enkelt måste glömt att packa ner dem i kassen på willys! Well, 20kr är inte hela världen för en rik man som jag, så jag körde fanimej inte tillbaka och hämta dem, haha! :p Begav mig till gymmet för ett hårt pass med liiite mindre energi än vad ja räknat med. När jag väl kommer till gymmet så slår det mig att jag glömt min hörlurar hemma, helvete också! Träna utan BRA musik (läs hård musik) och utan nån gympolare är rena döden! Så det blev inte lika tungt pass idag som jag hade velat :(


Kommentarer
Postat av: Emelie w

naaa jesper jag ska träna med dig när jag kommer hem :)

2009-03-02 @ 05:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0